23 augusti

Yooooo.
Vad gör ni?
Jag ligger i sängen med datan, jag ska lägga mig när jag skrivit klart dehär inlägget.
Jag är HEEEELT slut! Jag går lixom upp halv 7 på morronen, och är i skolan på dagarna så man blir ju trött.. hahah.
Idag hade vi lite massage i skolan eftersom att vi kommer få plugga det under 1-2 dagar i veckan, BAAM! Lovely.
Efter skolan så mötte jag filip så åkte vi till mig , fast köpte en bronzer innan! Smink är mitt liv, men det vet ni ju redan heheh.
Och imorgon börjar jag halv 9 (dööö), och slutar typ 2. Sen ska jag träffa filip igen , så sover han här.
Min första dag på praktiken hos min frisör är ju på lördag också hehe! Ska bli asnajs :)
 
40 kr på H&M, jag har så jävla lite pengar atm.. längtar tills studiebidraget om en månad! desperat.
men jag gillar H&M's egna smink, concealern är också bra. Men det kanske bara är jag som tycker det?!
 
hei



Kom ihåg mig?