fredag

Tjaaaa!
Äntligen fredag! eller?
Jag skulle varit med filip men han är sjuk :( älsklingen.. stackars!
De va en tråkig förmiddag i skolan, typ föreläsningar.. eller nåt. AHAHAH sen hade vi en finsk lärare, gud jag dog.
Tycker det låter så kul med svenska som har en finsk dialekt. Hon va typ.. närgången.. HAHAH nej men det va bara sjukt kul med hela lektionen, alla dog av garv osv.
Och på lunchen var det tacos, och vi fick ingen plats i matsalen så.. vi gick ut och satt oss i hallen..
Iallafall, efter skolan var jag med Ida , vi drog hem och bytte om och plattade håret haha, sen till Solna Centrum.
Kan visa vad jag köpte hihih och nåra bilder från dagen.
 
concealer, en ljus! jag gillar när det är lite ljust under ögonen, det är snyggt och man ser fräschare ut, det är ett bra tips om man känner sig trött och har mörka ringar under ögonen.
Kim Kardashian har alltid det tex! Now you know.
 
En smokey eye pensel med 2 ändar, lovie.
 
en jättebra hårinpackning, älskar deras produkter och det luktar förjävla gott!
 
Haha på lunchen.. där sitter ida med sina fina tacosar!
 
HAHA hej..



Kom ihåg mig?