hårprodukter

Tänkte tipsa om 3 bra hårprodukter som jag använder!
 
Det här är en olja som gör håret lent och glansigt, jag älskar den!
Jag använder den efter jag duschat när håret är blött, sen fönar jag det. Då är det mycket lättare att borsta ur håret också!
Och den luktar godis, typ.
Vet inte vart man köper den haha, jag köpte på arlanda.. men finns säkert på många ställen!
 
Det här schampoot köpte jag också på arlanda!
Själva schampoot är brunt, haha det ser ut som chokladsås.
Mitt hår blir riktigt lent när jag använder den här, men det känns som att det blir för mycket om jag använder den varje gång jag tvättar håret..
 
Den här sprayen fick jag av min frisör i söndags när jag var där!
Den ska man ha i efter duschen när håret är blött, den luktar sjuuuuuukt gott!
Och mitt hår blir typ lite lockigt hihi, strand hår!
I lööve.

HAHAHAH "from marocco" , sen när började du använda våra produkter 😃😃😃❤ puss / yasmine

Svar: hahaha idiot det står "morocco" <3
Isabelle Szabó Larsson

Jaa dee marocko ? HAHAH man stavar de så men alla skriver marocko ❤




Kom ihåg mig?