sarajevo city

Hej från Bosnien!
Vad gör ni mina fina sniglar? HAHAH,
Jag sitter i sängen på mitt hotellrum, trist att vara helt själv.. hade gärna haft min pojkvän här :( men men!
Vi bor i Sarajevo , mitt i City! Det är asnajs, varmt som fan. Över 30 grader på dagtid, och runt 27 - 30 på kvällen.
HUR NAJS?!
Jag lyckades slösa 240 kr på internet i mobilen oxå, jag visste väl inte att man måste stänga av data roaming eller vad det heter.. heheh..
Imorgon, eller aa idag, så ska jag upp kl 9, äta frukost sen dra och sola o bada!
Sen har min brorsa match kl 2 som vi ska kolla på såklart. Sen dra och sola igen, hihih.
Köpte nåra braiga hårprodukter på arlanda, ska visa dom sen, och en massa kläder jag shoppade i veckan.
Sen kommer jag shoppa en massa här oxå, så det blir bildbombs inlägg senare hahah.
I KNOW YOU LIKE.
 
jag i min otroligt snygga shorta!
 
.. och en najsig magtröja.

hej från sverige eheh ;PPP

SArajevo city in my ass! <333333

Svar: HAHAHA pottN styleN!
Isabelle Szabó Larsson




Kom ihåg mig?