Busy monday

Hejsan fina läsare!
Har haft fullt upp hela dagen!
Imorse hade jag möte i skolan, det gick braaa.
Sen efter skolan åkte jag och ida till stan, köpte en mysig julig tröja
och chai pulver, hihi!
Sen vidare till Beauty Center där jag gjorde en ansiktsbehandling!
Gjorde med AHA-syra, en kemisk peeling.
Jobbigt bara att man inte ser resultat efter första gången,
för det syns verkligen inte ett skit :( blev jätte besviken faktiskt!
Men men, så jag och mamma har beställt hem produkter
så jag kan göra peelingen hemma istället för att gå till salong. Exited!
Åh, kunde inte gå och gymma efter behandlingen för att jag blev så röd haha..
 
den här tröjan köpte jag, perfekt till mina gröna leggins!
Det blir ju snyggt såhär till julen, eller hur?
BikBok, 199 kr. (rabatt på den så 139 kr!)



Kom ihåg mig?