Shopping

Hejsansvejsan.
Idag var jag i stan och shoppade med mamma och pappa!
Fick med mig lite saker hem, och shoppade lite i fredags också!
Sen gick jag och ida till gymmet, det var skönt att gymma på en söndag faktiskt!
 
Snygga boots med nitar!
Din Sko, 499 kr.
 
mina favoritleggins hihi, gröna och beigea!
BikBok, 199 kr.
 
 
söta sockor och vantar!
 
en fin tröja, den ropade på mig så va tvungen att köpa den.. hihi
Gina Tricot, 149 kr.
 
 
Från vänster:
Roll on eye concealer, ca 99 kr H&M. (mot mörka ringar under ögonen, superbra!)
BBcream foundation for oily skin, 109 kr H&M. (perfekt foundation om man har oljig/blank hy!)
Lee Stafford poker straight flat iron, 80 kr åhlens. (superbra för när man vill ha helt platt hår!)
Lee Stafford argar oil, 145 kr åhlens. (skrivit om den förut, den är min favorit hårolja!)



Kom ihåg mig?