förhelvete

Alltså, jag kan inte sova. Hahah.. Kan ju vara för att jag inte lyckats vända tillbaks mitt dygn än..
Sa ju igår att jag skulle gå upp innan 12, gissa när jag vaknade? Halv 3.. Det är inte likt mina föräldrar att låta mig sova så länge, ibland väcker dom mig inte förns 5.. WHAT THE HELL MAMMA?
MEEEEEN, idag ska jag fan upp 12! Hann inte färga håret igår så ska göra det idag, BRAH BRAH.
Efter det ska jag duscha fixa mig äta sen träffa Filip, hihih.
BTW tror fan inte jag bloggade nånting i lördag lr vad det var, ändå hade jag 827 besökare ehehheheh fett awesome man är osv.
Juste, igår när jag och pappa var och hämtade min bror sebbe och hannes på arlanda så såg vi hon sångaren, Robyn. Gal1. FÖR ALLA BRYR SIG. Hon hade snygg röv osv.
 
fuckar ur och dricker juice från förpackningen, JAPP JAPP.
(HAHA, igår skulle jag leka cool och dricka mjölk från förpackningen oxå, då hällde jag allt över mig.)
 
praise the lord, will yah.



Kom ihåg mig?