Mörka ringar/påsar under ögonen

Heejsan!
Nån ville att jag skulle lägga upp bilder på hur man sminkar över mörka ringar under ögonen så here it is.
 
min kamera får pms ibland , blev suddigt haha.
Men det här är vad jag använder mig av iaf, Concealer och pensel från Sheer Cover. (mineralsminket jag har)
 
Älskar penseln, den är liten så den kommer åt runt näsan, ögonen osv där vanliga foundation penslar inte applicerar så bra!
 
Anyways! Man tar lite concealer på penseln..
 
... och applicerar det där man behöver. Så "smetar" man ut det med penseln så det inte blir som ett lager, det ser inte bra ut.
 
före..                                                                                                            ... efter!

Vart kan man köpa den? :)

Svar: gjorde precis ett inlägg om det :)
Isabelle Szabó Larsson




Kom ihåg mig?