Onsdag

Jag har äntligen lyckats vända på mitt dygn igen! I feel so awesome.
Jag la mig runt 2 inatt, jag kollar alltid på Jerry Springer kl 1, haha asså ja det är asgammalt och fuckat, men fan vad roligt det är. 
Jag vaknade pigg och glad halv 9 och har inte sovit någonting på dan, good guuuuurl.
Min syrra hämtade mig halv 12, det var då vi åkte till laserkliniken, sen åkte vi till Sickla och åt lunch med Tilde, hon är som en till syster!
Sen åkte jag hem, och därefter drog vi till min 3e syrra haha, som fyllde år för några dar sedan, så vi firade henne nu :)
Och nuuuuu är jag hemma, är sjukt trött faktiskt.. haha :(
 
ÅÅÅÅH btw! Mina hårprodukter har kommit, så ska hämta ut dom imorgon bitti! Är så glad :'D
Lägger ut före och efter bilder så fort jag testat dom imorgon, pusssss.
 



Kom ihåg mig?