Äntligen!

För 1 år sen satt jag i det där jävla klassrummet som jag va så rädd för att vara i, och hörde orden: Du kommer inte klara årskurs 9.
Idag satt jag i samma klassrum och fick höra: Du kommer klara årskurs 9 Isabelle! Och jag fick många leenden, fan vad skönt det var!
Att allting i skolan äntligen går bra, jag har väntat på den här dagen i 1 år nu.
Att faktiskt veta att jag klarar av skolan efter allt som hänt, och att för 1 år sen vågade jag inte gå till skolan för att jag var rädd. Rädd för att bli slagen eller kallad för hemska saker. Den rädslan är helt borta, och jag går till skolan varje dag nu, vilket är underbart!
Jag kunde inte va mer stolt över mig själv! Så hårt som jag har jobbat sen augusti förra året!
Jag tror äntligen på mig själv igen.


Så stark <3

stolt över dig gumman <3

Braaaaa, när du börjar gymnasiet så börjar man om på nytt och man kan visa den sidan av sig själv som man aldrig vågat och folk kommer acceptera det! :)

Så stark du e ! <3




Kom ihåg mig?