Förändringar


Efter allt som hänt mig så har jag förändrats på olika sätt, jag har blivit starkare och låter ingen trycka ner mig och jag står fortfarande för den jag är och vad jag tycker.
Mitt självförtroende har blivit mycket bättre och jag har lärt mig acceptera att vissa saker är som dom är.
Men det finns saker som jag har begravt för att jag har varit för rädd att visa vem jag verkligen är för alla, på insidan och utsidan. Nu när jag har förlorat så många vänner och det känns som att vissa saker börjar rasa, så måste jag börja visa vem jag är och komma ihåg hur stark jag är.
Ni kommer märka av att jag gör förändringar nu i mitt liv, mer och mer.
Jag vill bli helt nöjd med mig själv och ändra saker och ting till det bästa.
Det är en lång och krävande proccess att få tillbaks allt på sin plats i livet efter allt dåligt som händer, men jag ska fixa precis allting nu för att bli en mer självsäker Isabelle :)
Jag hoppas att jag kommer ha kvar det stödet från de få vännerna jag har kvar, och kanske av nya människor också.
Önska mig lycka till!



Kommer alltid att finnas vid din sida oavsett vad syster <3

lycka till förressten!




Kom ihåg mig?