Proviva

Ni vet drycken Proviva, den som ska vara bra för magen?
Jag hatar typ alla dom, jag tycker att dom är så jävla äckliga och mustiga.. men jag har hittat min kärlek haha! Jag antar att man aldrig ska dra alla över en kamm ;)
Den är så sjukt god! Och smakar sommar, hihi.



Hej! Jag tycker du är jävligt tuff som kämpar vidare efter många år av mobbing osv.! Jag vet nämligen hur jobbigt det är, har också blivit mobbad och vet hur fruktansvärt det är men Gud va mycket bättre man mår när man väl är påväg tillbaka! Tror inte vi blev utsatta för mobbing av samma orsak och tror inte heller vi har löst det på samma sett men känslan är det samma! Nu är det ett par år sedan jag var mobbad och idag mår jag suveränt och fortsätter du såhär kommer du må lika bra som jag gör idag! Du är supertuff!




Kom ihåg mig?