Svar på frågestund

Nu tänkte jag svara på dom få frågorna jag faktiskt fick, haha!
Fick mer frågor till min inkorg på Facebook än på bloggen, kul att folk letar upp mig där haha.

Är du vän med magdalena? Nej, inte längre.
Hur mår du just nu? Just nu mår jag sjukt bra! Allt går bra för mig :)
Vilka umgås du mest med just nu? mina närmaste killkompisar, min familj, några från skolan och en till.
Går det bra för dig i skolan? Ja det går riktigt bra faktiskt :) har fått väldigt bra betyg!
Trivs du i Bagartorpsskolan?:) Verkligen! Bästa skolan jag gått i än så länge :) alla är jätte trevliga och jag får den hjälp jag behöver.
Hur många har du haft sex med? Det är mitt privatliv.
Hur gammal är du? Jag är född 1995, jag fyller 17 om 2 månader.
Festar du mkt? Jag gjorde det förut, men nu gör jag det bara nån gång i månaden.
Hur länge blev du mobbad? I lite mer än 3 år.
Hur länge har du ridit? Jag red 9 år på ridskola (hufvudsta ridklubb) sen började jag skaffa medryttarhäst osv osv.
Vart har du piercingar? Naveln, tungan, öronen.
Gjorde det ont att tatuera sig? Nej, verkligen inte. Jag ska göra en till imorgon :)


FAN VAD FIN DU ÄR DÅÅ

Visste aldrig att du haft det så svårt. Eller så blundar man bara för verkligheten.

Hoppas det är bra med dig. Å vad hände med vår fika som vi skulle tagit för snart ett år sen? Tycker vi ska ta å ta den snart.

styrkekramar till dig!

kram Rebecca




Kom ihåg mig?