PROFFS

Jag är helt såld på PROFFS produkterna haha, alltid älskat dom.
Billigt och bra!
Jag hade ju med deras olja i förra inlägget, men här kommer 3 till produkter!
 
1: Straight Créme Ideal 10 Effects
Den här är nog min favorit bland alla PROFFS prudukter!
Det är värmeskydd, gör håret rakare och lenare + att den luktar godis!
 
2: Volume powder
Volym pulver, inte det bästa men den funkar!
Skulle nog inte rekomendera den till någon med tunnt hår.
 
3: Super Strong Hairspray
Jag älskar deras hårspray!
Det finns en blå som är ännu starkare,
men den här tycker jag är helt perfekt!
Ger bra stadga till håret och klibbar inte.
Lätt att borsta ur.

Hej,
Jag är också väldigt förtjust i 'ideal 10 effects', men hittar den inte längre i butikerna. Tips på inköpsställe?

Svar: hej!de produkterna finns på h&m eller lyko.se.
Bella




Kom ihåg mig?