Sjuk

Hej alla glada!
Ugh, vetinte vart jag ska börja om denhär jävla dagen..
Jag vaknade halv 7, kände hur jävla ont jag hade i högra sidan mellan magen och revbenen, hade det dagen innan oxå.
men jag gick upp och fixade håret lite och sådär iaf, så kan jag typ inte röra på mig.. bläää kändes som att jag skulle spy.
sen ringde jag till vårdcentralen och fick en tid där, så när jag kom dit så skickade dom mig till karolinska sjukhuset.
där sa dom att jag hade infektion , så skickade dom mig till astrid lindgrens sjukhus för att jag inte är 18 än haha :$
men iaf, fick sitta och vänta på en läkare där i lite mer än 3 timmar..
tur att jag hade min pojkvän med mig hela tiden! min klippa
sen fick jag åka hem när dom hade fixar ett recept till mig, så gick jag och la mig.
vaknade för ett tag sen, så tog jag tempen för det kändes som att jag hade feber, låg och vred på mig när jag sov och det var skitkallt..
så nu har jag 39 graders feber på de! FML
Story of my life bro!
Hoppas jag mår bättre imonbitti så jag kan ta mig till skolan.. ughhh :(
 
 
filip gick o köpte mat åt oss på sjukan, det enda jag ätit idag..
 
och såhär sur är jag för att jag är sjuk!



Kom ihåg mig?