Studiebesök LCN

Hello people!
Idag va min klass på studiebesök på ett spa, eller asså dom gör nagel- och fåtvård och ansiktsbehandlingar, inte lerbad osv ;) men ni fattar.
Vi kom dit vid 12 och slutade 14, vi fick testa massa produkter vilket var ASNAJS.
Vi testade deras peeling, handmask, handkräm, nageloljor och nån fotpeeling och kräm haha.
Det bästa är att eftersom att LCN (där vi va) sammarbetar med våran skola, så får vi rabatt på saker om vi vill köpa något! i löööve.
Här kommer lite bilder från dagen!
 
en hand man tränar att göra manikyr och lacka på,
skulle också vilja ha en sån att träna på haha.
 
man fick en nageltidning, en katalog med lite produkter och ett prov på fotkräm!
 
fotkrämen! ska testa den nästa gång jag ska måla om mina tånaglar :)


och här är lilla jag idag, hihi.



Kom ihåg mig?