I workout to look sexy as fuck naked.

Hallåå bloggen! Har precis ätit en underbar och proteinrik middag efter dagens andra pass på gymmet.
Det blev rostbiff, en supergod sallad och min älskade kvarg! Nom nom is all I need to say!
Joggade 20 min, sen cyklade jag typ 40 min på första passet! Andra passet blev 50 min powerwalk. BAM.
Kör väldigt mycket cardio nu hehe, det behövs alltid! Ingen bulk här inte.
Är fett taggad tills imorgon btw, kanske ska fortsätta på min tattoo på benet, mina stjärnor ni vet..?
Ska göra 4-5 till, så ska till min kompis och fixa det imornkväll om han hinner! Really hope so.
Och nästa fredag ska jag och Ida ut (hon fyller 18 den 12e), FINALLY! Inte varit på krogen eller druckit på över en månad, shit pomfritt. 
Vill bara ha en jävla öl och bli raggad på av massa snygga killar som vanligt, thats the way to do it. (förlåt mamma) KRAM.
 
Är verkligen helt kär i mina träningsbyxor!
 
 



Kom ihåg mig?