Jullov och träning.

Hääääääy. Jag vet att jag inte bloggar haha, alla klagar på mig. Men jag har typ inget att skriva om just nu..
Klockan har passerat 00:00 så nu är det dagen före julafton iallafall! Åh vad jag längtar till julafton.
Eller aa, längtar till Kalle Anka, julmaten, julklapparna och sen vill jag nog sova. Haha.. Känns bara inte likadant när min hund inte kommer vara med.. Har ju haft honom sen jag var 9, minns inte ens mitt liv innan det.
Så det blir första julen utan honom lixom, usch. Men är glad att få vara med familjen ändå. 
Anyways, har inte gjort så mycket sen jag fick jullov i fredags! Bara tränat, vilat och varit med familjen.
Vi va och åt söndagstacos hos syrran idag sen myste vi med småbarnen, älskar dom såå mycket! 
Oh, ska gadda mig nästa lördag föresten! Mina syskonsnamn på den handleden där jag inte gjort något än.
Taggad! Älskar att gadda mig nästan lika mycket som att träna, haha. Eller typ lika mycket, ja. Typ.
Men nej, nu ska jag försöka sova! Vill komma upp i hyfsad tid imorgon, ska till stan med Ida och sen träna såklart. Och efter det vill jag bara sova så att jag kan vakna upp och känna grötlukten på julafton! Hahaha.
Godnatt!
 
Jag efter mitt pass tidigare ikväll! Axlar & Triceps.
 



Kom ihåg mig?