Pepparkaks kvarg.

Är det bara jag som har riktiga pepparkaks cravings såhär under vintern? Klart det inte bara är jag!
Haha, och jag är världens bästa på att gå runt och småäta hela tiden, men det är inte så nyttigt lixom.
Och nu när jag deffar så är det inte speciellt bra att äta pepparkakor över huvudtaget, bara en ibland men det är svårt för mig, för när jag ätit en så vill jag ba sno med mig hela burken och låsa in mig på mitt rum, haha!
Sooo.. jag gjorde pepparkaks kvarg! Helt underbart gott, tänkte göra på saffran imorgon! Julkänslor 
 
Ingredienser:
Kvarg
Pepparkakskrydda
Sötningsmedel
 
Jag använder alltid lätt kvarg, tycker alla andra är så himla tjocka i konsistensen och det gillar jag inte.
Men man tar den kvargen man gillar helt enkelt, och har i så mycket pepparkakskrydda som man tycker smakar bra! Dock blir det en väldigt stark och bitter smak, så man bör ha i någon slags sötning.
Jag använde lättströ som smakar precis som socker, fast utan massa kolhydrater & kalorier!
 
 
 



Kom ihåg mig?