Att skära sig.

Va tvungen att skriva lite om detta..
Att skära sig.
Det är så många små tjejer, och killar, idag som skär sig.
Det har gått så långt överstyr som det bara kan, vissa skär sig helt utan anledning.
Lägger upp bilder på facebook och instagram på sina blodiga armar, varför?
 
Alltså det var en stor del av mitt liv den tiden då jag led av deprission, så jag vet hur det är.
Jag säger inte att jag hade en anledning att skära mig, det bör man aldrig göra.
Men jag mådde så äckligt dåligt så det var det enda som fick mig att släppa all smärta för en stund.
Och jag hade tur, som inte gjorde så djupa sår.
Mina ärr, är idag nästan helt läkta, det enda som syns är ett litet litet streck av ett ärr.
Sen har jag ju tatuerat över det stället där jag hade ärren.
 
Men alla som skär sig idag, och gör så brutalt djupa och grova sår..
Dom kommer ångra sig så mycket, ärr går aldrig bort.
Det är permanent och man blir märkt för livet.
Det är inget som någon vill ha där föralltid, att se varje dag för resten av livet.
 
Allt man går igenom kommer att gå över och man går vidare med livet.
Men jag tycker det är så hemskt att se, typ 13 åringar med armarna fulla med sår.
Det finns så många andra bra saker man kan göra istället för att förstöra sig själv, det vet jag verkligen allt om.
Don't do it! Allt löser sig.
 




Kom ihåg mig?