Day one.

Woo, nytt gymkort nu!
Drog dit direkt efter skolan och körde konditionsträning över en timme.
Jävligt jobbigt i början, men kändes jättebra efter! Va helt död, haha.
Sen kom min älskling till mig, så lagade vi nyttig mat tillsammans, mys!
Vi måste äta samma mat så det är bra hehe, bara att han äter mer än mig.
 
Det bästa med mitt nya matschema är att jag aldrig går och småäter längre.
Behöver inte vara hungrig eller sockersugen emellan måltiderna, underbart!

Och så jävla underbart, är ledig imorn så ska gå upp rätt tidigt ändå och träna!
Ska köra styrketräning halva passet, och kondition andra halvan!
 
Sen ska jag till min frisör och kolla färgen på slingorna jag ska göra snart.
Ska göra massa fina röda slingor, såå snyggt! Och jag passar bra i rött, love it!
Kommer gå en jävla massa pengar åt mitt hår till sommaren, blää.. men värt!
 
 



Kom ihåg mig?