Läppglans

Vad tycker ni om läppstift, läppglans, lipliner osv?
Dom flesta tjejerna har ingenting på läpparna, förutom lipsyl kanske.
Jag älskar ljusa färger på läpparna, persiko färger och ljusrosa, i loove!
Fast jag använder aldrig läppstift, bara läppglans! Är så kär i det, hihi.
 
Mina favorit läppglans är Glam Shine Fresh och Superstay Powergloss 12H Shine!
Glam Shine har helt underbara färger, mina favoriter är dom 2 till vänster!
Klarar mig inte utan dom på sommaren, hehe.
 
Superstay Powergloss sitter verkligen kvar vad man än gör, haha.
La på det på läpparna förra helgen när jag skulle ut, och dagen efter när jag vaknade
så var det fortfarande kvar. Haha, underbart!
Det enda negativa är att det inte finns lika fina färger på det märket,
men jag älskar den röda och ljusrosa!
 
Dom är verkligen värda att lägga pengar på om man vill ha bra läppglans.
Dom kostar runt 110 - 150 kr om jag inte minns helt fel!
 
 

Kan du inte lägga ut några bilder så man får se hur dom ser ut på? :)

Svar: jo, självklart! gör det efter helgen :)
Isabelle Szabó Larsson




Kom ihåg mig?