Träning

Jahaaa, nu har jag ätit kvällsmat och tränat!
Skulle tränat ben och mage men blev ben, rumpa och armar istället, hehe!
Imorn får jag köra ett mag & midje pass! Det blir bra.
 
Min syrras ex (hennes barns pappa) som har ett eget gym, är PT och så typ.
Jag ska förhoppningsvis till hans gym nån dag i helgen och få hjälp med hur jag ska träna,
vad jag ska äta, hur mycket, hur ofta och allt sånt där!
Så ska han hjälpa mig sätta upp mål för min träning, awesomeness!!
Min egen PT hoho, inte alla som har den lyxen! hihihi.
 
Anyways, så jag ska börja imorn med att skriva upp allt jag äter och vilka tider.
Väntar också på sega Ida, så att vi kan köpa nytt gymkort, förhoppningsvis på torsdag!
Jag älskar att träna, så är supertaggad!
Så till det intresset har jag skapat en ny kategori som ni kan kolla in sen, "Kost och träning".
 



Kom ihåg mig?