Adios bitchachos, Im out.

Hallåååå bloggen! Mitt sista inlägg innan jag drar från sverige, hehe!
Var hos en av mina systrar idag och hälsade på, träffade syskonbarnen och min kära hund!
Saknat honom så mycket :( Sen åkte jag hem och packade, min väska är överfull.. vetinte om den går att stänga, haha..
Orkade inte åka till solna idag, så ska nog göra det imorgon när jag vaknar!
Vi ska åka till arlanda kl 15, och flyget går 18:45. Hatar att vara där så tidigt, blöö..
Men men, slipper iallafall vara här i tråkiga shitsverige! Kommer hem den 22 juli, och den 24 så fyller jag 18!
WOOOOP! Då kan jag göra min första lagliga tatuering heheh, mina tre jag har nu är ju från när jag var typ 15/16.
Sen blir det bara gymmet tills 18 augusti då jag åker med bejben till spanien, myys.
Jaja, nu ska jag kolla film och sen sova, vi hörs när jag kommer hem! Ha det så bra.
 
Adios bitchachos! Hihi.
 
 
 



Kom ihåg mig?