Fucking paradise

Hallå lilla bloggen! Glömt att uppdatera, och glömt att börja packa!
Skulle gjort det idag men får göra det imorgon, sen åker jag! Brukar alltid packa typ två veckor innan, haha.
Hursomhelst, jag och Petro åkte till rålis och solade idag i några timmar, det var så jävla varmt! Love it.
Bombade med sololja haha, men var ju redan brun. Sen har jag bara duschat och målat naglarna neon gula!
Nu ligger jag och kollar på den nya serien The Valleys från MTV, älskar alla såna!
Har kollat på Jersey Shore från dag ett, Geordie Shore från dag ett och nu denna! Älskar dramat, haha.
Imorgon ska jag upp och gymma, sen en snabbis till solna och sen hem för att packa!
Och på tisdag så åker jag, planet går 18:45 så det är inte supertidigt på morgonen som det brukar.. skönt!
Tänkte blogga mer imorgon, orkar inte just nu. Kram!
 



Kom ihåg mig?