The weekend; update.

Hallå på er! Jag har sån jäkla tränings abstinens så jag vet inte vart jag ska ta vägen :(
Har inte gymmat på ett tag, typ 5 dagar tror jag? Det känns så ruttet, haha.
Men jag ska upp och gymma imorgon iallafall! Och shoppa lite med mig själv tror jag.
Har varit hos min pojkvän hela helgen, det har varit lite upp och ner men allt löste sig igår! 
Idag var vi och badade med hans föräldrar, fast jag badade inte.. Jag är världens badkruka!
Och sen åkte vi hem och gjorde middag, så kom pappa och hämtade mig sen! 
Juste, vi tog hand om min pojkväns syrras katt också, saknat henne! 
 
Alltså har tänkt på hur tråkig min blogg är.. jag skriver ingenting förutom tråkiga inlägg om vad jag gjort under dagen.
Varför läser ni ens min blogg?! Haha. Kom gärna med ideér om vad jag ska blogga om!
Det var lättare förut när jag alltid sminkade mig, då la jag alltid ut step-by-step inlägg.
Men jag sminkar mig aldrig längre, någon gång i månaden bara om ens det.
Jag tror att min blogg får bli en fitness blogg istället, haha! Jag gymmar ju bara ändå.
 
 



Kom ihåg mig?