Adrenalin.

Hej hej bloggen! Jag är heeelt slut, mina ben är döda.
Tränade benen igår på gymmet, och red idag så känner mig döende, haha!
Red för en hopptränare idag, han var superbra! Körde typ 1 meter med massa olika roliga hinderövningar.
Bästa hoppasset jag haft på flera år, förutom att mina ben var helt döda dårå. hihi.
 
Åh juste, mina föräldrar var på middag hos min pojkväns föräldrar igår! Jag och filip var ju också där såklart.
Det var jätte trevligt, våra mammor är likadana haha, pratar hela tiden.
Men det var supermysigt iallafall, vi åt middag, efterrätt och sen bara pratade massor.
Mina föräldrar var där i 6 timmar, var jättetrött efteråt hihi.
Så kollade vi bilder på hotellet i tallin och huset i spanien som vi ska bo på i sommar, myyys!
Om 8 dagar åker vi till Tallin, alltså är sååå taggad!! Äntligen få komma bort liksom.
Bara sola, bada, gå ut, sova och vara med älsklingen. Och sen massa basket, hehe.
 
Men men, nu ska jag vila lite och kolla på tv tror jag.
Jag bloggar mera lite senare idag, kram på er.
 
Bosnien förra sommaren, fan vad ovältränad jag var! Haha.
 



Kom ihåg mig?