Cheer up, buttercup!

Hej på er! Vilken shitty day jag har haft då.
Sov dåligt inatt, såklart.. så vaknade halv 1, och kände mig trött så orkade inte träna.
Men bestämde mig för att dra till gymmet vid 6 tiden sen iallafall, och kom dit halv 7.
Och jag hade glömt att dom stänger 7 på fredagar nu när det är sommar! Haha.
Men körde löpning ett tag iallafall, sen drog jag hem, bytte om och gick ut och sprang mer.
Fyfan vad jag hatar cardio, det är så sjukt tråkigt. Men det är ett måste!
Så har nyss tagit en dusch och nu ska jag försöka lägga mig snart.
 
Måste upp och gymma tidigt imorn för min pojkväns föräldrar har bjudit mina på middag imorgon!
Dom har inte träffats förut, fast vi har varit tillsammans i ett år nu så det blir första gången för dom hehe.
Spännandeee. Sen ska jag rida notte för en hopptränare på söndag, taggad!!
Men nu ska jag förbereda mig för sängen, så bloggar nog mer på söndag! Kram.
 
 
 



Kom ihåg mig?