Faller

Min frustration har tagit över mig, om natten håller den mig vaken
Jag har min ambition, men ingen plats för den
Nu vet jag varför jag blir galen
Jag vill inte låta nånting styra över hur jag mår,
så jag kan börja bry mig när mitt hjärta slutat slå.
Jag ville drömma bättre, men allting blev sämre med sömntabletter
fördömda nätter, osaliga dagar, det är glömt förresten.

För jag ska ta mig tillbaka till verkligheten
när jag vaknar ska jag slita isär problemen
och nu går jag dit vägen leder, men nu behåller jag värdigheten.
 
Det känns som allting faller ner, varenda liten del som jag har kvar
nu blundar jag för allt jag ser
och därför vill jag dansa genom alla problem jag har
med stängda ögon så ser jag klart
för det känns som allting faller ner
och därför vill jag dansa, ja därför ska jag dansa.
 
 
 
 



Kom ihåg mig?