Brun utan sol

Jag gillar egentligen inte brun utan sol, men det är räddaren i nöden när man är vinterblek!
Jag har sett så många tjejer som verkligen inte vet hur man gör när man applicerar det på kroppen.
Alltså dom är helt fläckiga i hela ansiktet, typ svarta. Det ser så smutsigt ut, jag blir lite spyfärdig.
 
Det viktigaste är att man INTE applicerar brun utan sol innan man går och lägger sig.
För då har den inte hunnit torka än, och då kan brännan bli så oerhört ojämn.
Sen så ska man komma ihåg att peela kroppen innan också.
Då får man bort alla döda, förbrukade hudceller så att det blir en jämn bränna.
När man ska smörja in sig så är ett bra tips att göra det i cirkelrörelser.
Fram och tillbaks tills krämen kommit in i huden.
Då blir man inte fläckig, och såklart så får man ju inte missa någon del av kroppen!
Och det viktigaste efter det, GLÖM INTE att tvätta händerna efter!
Annars blir man superbrun på handflatorna, inte snyggt!
 
Den enda brun utan sol som jag använder någonsin, är Doves.
Ca 60 kr på H&M, den fläckar inte och luktar inte lika äckligt som andra märken kan göra.
Rekomenderar den starkt!
 



Kom ihåg mig?