Andra maj.

Hej på er trogna läsare som besöker min tråkiga blogg. Haha, den känns så tråkig..
Måde jättedåligt från igårkväll och hela natten, plus morgonen. Fick sjukt ont i magen och ville bara spy.
Men det blev bättre under dagen, så la mig på balkongen och solade! Är så himla blek just nu.
Red Carmen idag igen, det gick superbra! Stannade och myste med henne i stallet en stund efter, mår så bra av att va bland hästar.
Imorgon har jag nationella i engelska, piece of cake hehe. Sen tror jag vi har prov i manikyr.
Och på lördag ska jag jobba i garderoben på min syrras jobb, det ska vara någon fest där. Så ska typ få jobba lite framöver. Behöver verkligen pengar tills jag ska åka utomlands!
Nej, nu ska jag ut och springa en liten stund! Bloggar sen.
 
Idag på balkongen med min favorit smoothie!
 



Kom ihåg mig?