Beauty is perfection.

Åkte en snabbis till Solna Centrum efter skolan och köpte lite småsaker.
Blandannat dessa tre godingar! Behövde desperat skrubba ansiktet och få en djuprengöring.
Och papiljotterna såklart, en av de bästa uppfinningarna till håret! Älskar vågorna det ger.
Sitter med dom i håret just nu, ser helt hemsk ut haha!
 
Iallafall, gick in i duschen och peelade ansiktet och halsen med den underbara peelingen.
Den är inte sådär grov som vissa peelingar kan vara, utan den funkar perfekt på känslig hud som jag har!
Den innehåller avokadoolja, grönt te-extrakt och valnötsgranulater. De är lugnande och försiktiga på huden, alla tre.
Sen tvättade jag av peelingen och la på ansiktsmasken! Har haft den förut men aldrig riktigt gillat den.
Men kändes bra denna gången, hade på den i typ 20 min haha. Superskönt efteråt!
Sen tog jag bara min älskade Dr.Hauschka olja och smörjde in ansiktet, älskar den verkligen.
 



Kom ihåg mig?