Svar på frågestunden

Hur tränar du?
Och hur kan du ha så smal och fin kropp med såna otroliga former? Sjukt snygg!!
Hehe, tack! Jag har personlig tränare, så har ett tränings och kostschema som är gjort bara för mig.
Men jag styrketränar och konditionstränar!
 
Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? Ni är så söta tillsammans!
Tack! I juli har vi varit tillsammans i ett år.
 
Vart har du köpt dina virkade ballerina? :)
På H&M för 129 kr, finns även i vit och ljuslila :)
 
Berätta om dina hudvårds produkter! :)
Jag antar att du syftar på Dr.Hauschka då, som jag inte klarar mig utan!
Rengöringen löser upp smuts och lyfter bort döda hudceller så att huden kan andas och porstorleken förfinas.
Den stramar också upp porerna, underlättar utrensning och gör huden klarare.
De tvalda örtextrakten har en stärkande och uppfriskande verkan på huden och aktiverar hudens egna rengörande processer och stärker dess struktur. Den viktiga balansen mellan fett och fukt bevaras och huden får ett friskt och vitalt utseende.
Rekomenderar Dr.Hauschka serien till alla, speciellt dom med fet och oren hy.
Dock är det väldigt dyrt, men det är värt det kan jag lova!
 
Vart har du piercingar och tatueringar?
Har tre stjärnor på ankeln upp mot benet, ska göra ca 4-5 till.
Ordet Stronger med grenar och fåglar på magen/midjan!
Mina syskonbarns namn på handleden.
Har piercingar i tungan, naveln och 3 st i öronen.
 
Har du något husdjur? :)
Ja, en chihuahua som heter Hugo Puh, fast han bor hos min systers svärföräldrar!
 
Festar/går du på krogen nånting?
Jag festade mycket förut, och var ute nästan varje dag på jullovet.
Men har bara varit på krogen 2 gånger i år.
Ser ingen anledning att gå ut när jag har pojkvän.. men om han ska ut så följer jag med!

Har du många kompisar nu?

Nej, inte alls många! Umgås i princip bara med Ida och min pojkvän, och dom i klassen i skolan såklart.
Och sen har jag en kompis från min gamla skola kvar.
 
Vad är din favoritsak att göra på stan? och hur kan du shoppa så mycket, är din familj rik?! hahah.
Fika och shoppaär det bästa!
Haha, jag är väldigt bortskämd och ganska dyr i drift! Men nej, min familj är inte rik.
Men jag har det väldigt bra!
 
Varför gör du inga videobloggar? :(
Jadu, jag har aldrig tänkt på att göra det!
Men jag kan absolut testa att göra någon sminkning med video! :D
 



Kom ihåg mig?