Till de som orkar läsa.

Åh, jag är så sjukt skoltrött.. Det är jag iförsig alltid, men nu är jag så överdrivet trött.
Är trött på min skola också, redan. Eller det kanske bara är människorna, och inte själva skolan.
Alla i min klass är trevliga och så, men det är så tråkigt när det bara är tjejer, känns som att folk inte ens hälsar på varandra ibland haha..
Men på något jävla sätt så är det absolut inget drama, fast det bara är tjejer. I dont get it!
Har också insett med tiden att jag inte vill jobba inom hudvårds industrin, det började när jag hade praktik.
Så jag har tänkt flera gånger på att byta skola, och bara komma bort helt. Men det är ju inte så lätt.
 
Det kändes som att jag fick en ny start när jag började där, det var ju det jag hade letat efter hela tiden.
Under dom där tre åren som var ett helvete för mig, men det känns bara långtråkigt nu.
Jag kanske är en sån person som behöver nytt hela tiden, jag börjar tro det.
 
Dom enda gångerna jag är helt bortkopplad från omvärlden och är riktigt avslappnad är när jag rider.
Det är det enda som får mig att bli helt lugn, ger mig bra adrenalinkickar och får mig att bara vara mig själv.
Det finns ingen annan som kan förstå hur bra det får mig att må.
Men jag rider ju bara en gång i veckan, önskar att jag hade flera dagar..
 
Det känns också som att jag börjar tappa bort mig själv ibland.
Att jag inte vet vad jag vill, vad jag känner eller vad jag borde göra.
Jag är nästan inte säker på någonting längre.
Jag vet bara inte. Det är konstigt för jag är alltid så målmedveten.
Eller, jag är det fortfarande men om vissa saker så blir jag helt vilsen.
 
Jag måste verkligen tänka över allt och hur jag ska göra, har ju en hel sommar på mig att tänka.
Det ska bli så skönt att komma bort från sverige.
 



Kom ihåg mig?