Better sore than sorry.

Åh, äntligen frisk! Efter en dag haha, helt underbart. Det blev en kort skoldag, vi skulle slutat 16:40 men slutade 12:55.. vääääääärt. Så jag åkte och gymmade när vi slutade, körde igenom armarna/axlar & mage.
Sen åkte jag o skulle hämta mina kosttillskott, men min kompis hade bara en av dom med sig.. irriterande.
Så ska tvinga honom att ge mig resten imorn, annars kommer jag dö av ilska tror jag, hahah.
Anyways, åkte hem sen och körde ett till pass, fast bara cardio då! Skönt skönt.
Och nu har jag precis borstat tänderna och lagt mig i sängen så tänkte sova nu. 
Har en lång dag imorgon i skolan, blää.. sen blir det träning såklart! Heheh, vad annars..
Shit va längesen det var jag drack o va på krogen, vill partaaaajaa.. funkar inte bra med träningen dock!
Så får vänta lite, doesnt matter! Godnatt sweeties.
 
Jag idag, visst är jag sööööt! No need for makeup.
 
 



Kom ihåg mig?