I dont just exist, I live.

Heeej lilla bloggen! Har precis duschat och ätit efter gymmet, shit vilket äckligt pass!
Löpte på som fan i 40 min, jag gillar inte cardio.. but you gotta do what you gotta do.
Kör nästan alltid med mina älskade celsius innan jag kör cardio, får en sån skön energiboost av dom!
Men imorgon så får jag mitt PWO och två underbara burkar med Hallonketoner av min killkompis! So sweet.
Förövrigt så var skoldagen helt okej, vi hade boxning på idrotten so i was a happy girl! Fast körde utan handskar så knogarna är lite döda nu, but its worth it!
Måste lägga mig tidigt idag asså, har lagt mig så sent senaste veckan! Hehe. 
Börjar sådär äckligt tidigt imorn också, 8:20.. fast går bara till 11:45, men jag har en del saker att göra efter skolan så jag behöver min sömn innan det känner jag! Sömnen är så viktig när man tränar, dom flesta tänker inte på det!
 
Jag idag! På gymmet och i skolan. Alltid med proteinshake/celsius i handen, haha.
 
 



Kom ihåg mig?