Läsarfråga - tatueringar.

Jag har bara tatuerat mig när jag varit under 18, gjorde min första när jag var väldigt ung. Samma med alla mina piercingar..
Så jag har inte gjort på någon studio, eller jo, min första gjorde jag på studio hos min kompis, men det var bara för att hon jobbade där och jag såg äldre ut än vad jag var, haha. Annars har jag gjort hemifrån hos kompisar.
Jag tycker inte det är "bra studios" man ska leta efter, man ska leta efter en bra tatuerare.
Någon som är noggrann, bryr sig om det den gör och är perfektionist. Skulle aldrig göra hos någon som inte var så.
Men jag tycker inte att man ska tatuera sig innan man blir 18, visst jag har gjort det haha, men jag va så mogen redan då, och har alltid varit svag för tatueringar/piercingar.
Tonåringar nu känns som småskitar, ska pierca sig och vara så spontana.. just no. Dont be like me.
Vänta tills ni blir 18 istället! Kraam.
 
 



Kom ihåg mig?