The future will be confusing.

 Åh, det har inte varit min dag idag.. Jag har världens bula i pannan, HAHA :( its not funny..
Hoppas den är borta imorn, har ingen lust att gå runt på mässan med den som ett andra ansikte, hahah.
Jag var på utvecklingssamtal i skolan, det gick åt helvete kan jag säga, blää.. Men det löser sig på något sätt.
Åkte till solna efter de och bytte mina hörlurar, mina lyckas alltid gå sönder.. its my awesome power.
Sen köpte jag toning och åkte hem, färgade utväxten och sen har jag bara degat hemma!
Körde vilodag idag också, lika bra. Känner mig trött, kunde inte sova inatt haha, somnade vid 3..
Men sov till halv 11 så i dont know hur jag kan vara trött! Blir väl så ibland. 
Åh är fortfarande så taggad på hälsomässan imooorn! Ska på bio med Ida sen på kvällen, det blir myspys!
 
Me todaayyy. Klarar mig inte utan chai latte, hehe.
 
 
 



Kom ihåg mig?