The only bad workout is the one you didn't do.

Hej på er mina fina läsare! Dagen har känts lite seg, men lyckades kämpa mig igenom den ändå!
Hade prov i medicin idag, det gick helt okej! Läraren sa att det såg bra ut iallafall, so im happy.
Sen hade vi bara tråkiga lektioner! Drog direkt till gymmet efter skolan såklart hehe.
Tog dubbeldos av min Jack3d också, kände mig seg sen gårdagens pass. Blev helt rambo asså, haha!
Fick dom sköna och underbara stickningarna i hela kroppen så man bara vill pumpa så hårt man kan, love it. Men idag var det cardiodag för mig så jag sprang på haha, 6,5km på 40 min! Helt okej, better than average.
Min kondition har blivit så himla bra, den blev ju något försämrad när jag var skadad förut, men nu så är den tillbaks igen, ännu bättre än förut! Minns då jag började träna och inte ens orkade springa 5 min, haha.
Long time ago though! Ser fram emot morgondagens pass, ska pumpa rygg&bröst! Underbaaart.
Kort dag i skolan också, så det är ett plus! Efter det ska jag typ träffa niklas, sen hem o invänta fredagen! 
 
Dagens! Jag ser så sneaky ut, haha.
 
 



Kom ihåg mig?