You are who you are when no one is looking.

Whats up sluts! Gissa vem som har fixat sitt sleeping schedule?! This bitch!
Haha, nej men seriöst har sovit minst 8 h varje natt sen i måndags, tackar den hårda träningen.
Veckan har gått snabbt! Kanske för att jag haft fullt upp hela dagarna, haha. Im so busy being busy.
Imorgon har jag ingen skola, UNDERBART. Har bara utvecklingssamtal 12:20, sen ska jag träffa min studievägledare kl 13. Ska prata mer om hur vi ska göra så jag kan byta till folkhögskola efter nyår, hoppas verkligen att det går! Vill gå allmän kurs och lägga till idrottscoach som extra kurs på distans, skulle vara så awesome. Så vi ska kolla med en skola om det går! Hoppas, peeeeeppar peppar.
Det enda som gör ont om jag byter är att jag inte kommer gå med Ida längre.
 
Sen efter mötet så ska jag bara gå och gymma, ovanligt! Hehehhh. What to do när man är ensam lixom!
Åh, är så jävla taggad tills på fredag! Vi ska med klassen på Hälsomässan i älvsjö (såklart), vi var ju där förra året också. Massa tränings&skönhets montrar och gratissaker, hehe what girl doesnt love that? 
Så jag och Ida ska dit vid halv 11 och vara där tills vi tröttnar, hudvårdslinjen rockar ju lite ändå!..
 
Åh, två paket jag hämtat ut denna vecka btw! Body mists från victorias secret och mitt favorit protein!
Måste sluta onlineshoppa, hahah..
 
 



Kom ihåg mig?