Catwalk, slick talk, flirting with them big dogs

Whats up people. Det känns som att helgen har gått riktigt segt!
En av mina systerdöttrar sov här i fredags, var med henne hela kvällen sen vid 8 drog jag till en kompis.
I lördags gjorde jag ingenting, åkte till en kompis senare på kvällen och kollade på UFC till halv 7.
Kom hem imorse alltså, haha. Vid 8, och somnade vid 9 och sov till typ 2. 
Första helgen på väldigt länge som jag inte druckit eller varit på krogen, vad duktig jag är!
Kan inte dricka mer nu heller, kommer jobba helger framöver och ska träna ordentligt så i dont need to.
 
I övrigt så mår jag helt okej, inte lika misär som förra veckan. Det går ju upp och ner, jävla känslor! Haha.
och imorgon är det måndag (FUCK), och en vecka kvar till höstlovet! Ska dock jobba mycket denna vecka.
Tisdag, onsdag, fredag och lördag.. At least I got that fucking cash.
Hann inte gadda mig förra veckan btw, blir antagligen någon imorgon och flera senare i veckan. Love it.
Men nu ska jag nog försöka sova så jag kommer till skolan imorgon. Godnatt på er.
 
 
 



Kom ihåg mig?