I can do anything and I do it on my own.

Åh, gud va trött och seg jag är! Va i skolan idag, sen åkte jag direkt till gymmet och tränade!
Haha det var så himla underbart, det var tre personer på gymmet när jag kom, och ingen i tjejgymmet.
Så jag var helt själv när jag tränade, jätteskönt! Körde ben/rumpa, lite mage och cardio efter det.
Hoppas jag kommer kunna gå imorn, haha! Det blev ett hårt pass.
Efter träningen gick jag hem och gjorde lchf/protein pannkakor! Dom blev helt underbara, im the best.
 
Haha, anyways! Just nu ligger jag bara i sängen och dricker mitt te och äter lite russin.
Har ingen skoldag imorgon, så tänkte träna tidigt och sen jobbar jag från kl 3! Money money money.
Efter det blir det nog träning igen, rooooough. Så det blir en bra tisdag iallafall!
Nej nu tänkte jag kolla på någon film, lateeeeerz haters. 
 
 

Håller du på med hampus igen?




Kom ihåg mig?