Im burning one hell of a something.

I CAN BARELY MOVE. Jag har så jävla ont i hela kroppen, ååh.
Äcklig träningsvärk i benen sen igår, och ont i brösten/armar/axlar från idag!
Körde bara med lätta vikter haha, förstår inte hur jag kan ha så ont. Better sore than sorry!
Jobbade idag också med småbarnen, dom är så söta! Klängde fast sig i mina ben så jag inte skulle gå hem, haha!
Glädjetårar. Jobbar imorgon också, sen är jag ledig från jobb på torsdag, woa! 
Känner mig så himla stressad just nu, ska upp vid halv 7 och jag har inte somnat ännu.
Kommer inte få så bra sömn inatt, ångeeeeeest.. Jag behöver verkligen det.
Hatar att det tar mig sån tid att komma till skolan, måste gå upp så onödigt tidigt. Faaakk.
Jaja, jag får väl försöka somna om igen.. Får se hur det går! Fullspäckad dag imorgon. Sov sött!
 
Efter första träningspasset idag.
 
 

Vilket gym gymmar du på? :)

Svar: har bytt från flex till 24seven :)
Bella




Kom ihåg mig?