Blint folk vet nog vart dom ska, inte vad dom springer ifrån.

Hallåå där bloggen.. förstår inte hur jag kan ha så mycket läsare och kommentarer när jag loggar in.
Jag bloggar ju inte ens längre! haha men , well thank you. Vad ska jag skriva om då..
Skolan går inte så bra just nu, är jätte fokuserad på att byta till folkhögskolan och mina planer efter det.
Så att plugga och kämpa just nu är ganska svårt och jag känner mig omotiverad, inte okej!
Mitt humör är också väldigt upp och ner, känner mig ledsen för en konstant saknad av en person men glad i övrigt.
 
Ska gå med pappa och fixa nytt gymkort idag, måste byta från flex till 24/7.
Det tar för lång tid att åka till skarpnäck varje dag och sedan hem, det är synd för jag älskar det gymmet!..
Men här i solna finns det typ 4 olika 24seven gym och två av dom ligger 5 min från mig så det är iaf bra!
Ska gadda mig imorgon också, SÅ TAGGAD! Ska göra typ 3 stycken , lägger upp bild när dom är gjorda.
Oh, beställde hem ett nytt bankkort idag också, ska byta till VISA. Fick designa den själv.
Hela framsidan kommer va en supersnygg tatuering av en sugar skull och rosor som min kompis tatuerat! Love it.
 
Började med mitt detox och cleanse te igår också, ska vara bra för huden så we'll see! 
Drack precis detox, den är så jävla äcklig! Smakar lakrits, vilket jag typ spyr av.. men men!
You gotta do what you gotta do. Ska snart gå och fixa gymkortet nu så kändes bra innan.
 
 
 



Kom ihåg mig?