So much to do, so young.

Whaaats up sluts! Shit vilken seg dag, haha! Sov dåligt inatt också, eller jag hade svårt att somna.
Var trött men kunde ändå inte bara somna, konstigt! Så jag tog min vilodag från gymmet idag, well deserved!
Imorgon är det en tråkig skoldag (ovanligt), sen ska jag på bio och äta ute med Ida. Och träning på kvällen!
Sen är det freeeedag! Fast är inte så taggad på den här helgen, jobbar 22-06 både fredag och lördag.
Så sömnen kommer bli lite knasig i helgen, men i dont giiiive! Har ju lov nästa vecka, så det är najs.
Kommer jobba 2 dagar under lovet också, och så kommer min lön nu på fredag btw! Life is good.
Färgade utväxten och hela håret ikväll också, det hade blivit så ljust! Now im black again.
 
 
 

Vart tatuerar dig någonstans?
Tipsa om bra studios, helst nån som tar emot folk under arton?
Kram :)




Kom ihåg mig?