Dont you ever judge me.

Usch, vilken jobbig dag jag har haft.. skolan sket sig, allt blev konstigt, vårdcentralen och så.
Alltså, jag vet att många tror att jag "skolkar" eller bara skiter i skolan ibland, men ni har helt fel.
Jag hatar när folk dömer mig för sånt dom inte vet någonting om. 
Jag hade det jättejobbigt i skolan och blev mobbad från 8an och tre år framåt, jag var tillochmed hemma från skolan i 1,5 år.
Det är därför jag går om, eller jag gick om 9an. Så jag går nu i tvåan när jag egentligen ska gå sista året, it sucks.
Jag var borta jättemycket förra året i ettan, för jag var inte van att gå i skolan. Det var en ovana för mig.
Jag blev även hemskolan under en tid när jag inte gick i skolan, men det funkade inte i längden.
Det kanske låter löjligt för vissa andra, men jag hade en rädsla för skolan pga det som hände mig i grundskolan.
Visst, det är inte så nu, men jag har fortfarande vissa dagar som bara är skit och jag mår hur dåligt som helst.
Och det är inte heller så enkelt för mig att gå med bara tjejer i skolan, eftersom att det bara var tjejer som
mobbade mig under de där tre åren, men dom flesta i den skolan jag går i nu är jätte trevliga så det är inte det som är problemet. 
Sen har jag lite andra saker som gör det svårt för mig att komma iväg till skolan, men det är inget jag vill skriva här.
Jag har iallafall kommit hur långt som helst och jag mår så himla mycket bättre idag än vad jag gjorde förut.
Det här är första året jag har idrott sen jag gick i typ 4an också, im so proud! 
 
Men nu vet ni iallafall, så nästa gång jag inte är i skolan - dont judge me.
 
 



Kom ihåg mig?