Not giving a fuck is the new black.

Hej hej på er! Jag sov 10,5 timmar inatt, ohmygod vad skönt det var! Vaknade helt utvilad.
Somnade halv 9 och vaknade 7, det var inga problem alls att gå upp. Love it!
Hade ett hårt ben pass på gymmet idag efter skolan, tagga träningsvärk imorgon! Haha.
Anyways, har precis skickat in min idrotts uppsats, det var en diskussionsuppgift om hälsa, kroppsideal och livsstil.
Och det kan jag ju allt om.. så var inte alls svårt att skriva! Taggad på idrotten imorgon också, hehe..
Har precis målat om naglarna btw, gud, jag gör det hela tiden.. haha! Blev en annan slags candy nails nu! Grön och rosa.
Ååh, juste. Var hos studievägledaren på skolan idag och pratade om att ta bort hudvård från mitt schema.
Men det kunde man absolut inte göra, så antingen får jag gå klart mina två år eller så får jag byta till folkhögskolan, vi kollade på några som verkade bra och låg relativt nära mig. 
Det är i princip samma sak som gymnasium, fast det är inte samma betygsgrejer och lite annat.
Så hon ska följa med mig nån dag framöver på studiebesök på någon av skolorna vi kollade på, blev super intresserad av Jakobsbergs Folkhögskola! Den såg jättemysig och fin ut, typ en stor herrgård.
Men jag tänkte diskutera lite med mamma, pappa och mina systrar innan jag bestämmer mig.
Och jag vill verkligen inte lämna Ida, och de andra fina brudarna i klassen! I dont wannaaaa.
Men men, vi får se hur det blir framöver! 
 
Chai latte mys i soffan.
 
 
 
 

är näspiercingen äkta?




Kom ihåg mig?