Nothing hits me when i get high.

Heeeey there! Glömmer bort bloggen nu för tiden, den är ändå så tråkig! Hahah.
Var sjuk nästan hela veckan, blev bättre i torsdags. Så har varit ute hela helgen, fett seg nu asså.
Har pluggat bara idag, och nu håller jag på att uppdatera min iphone! Den där iOS7 saken, fett fresh.
Sen ska jag väl plugga lite mer! Sjukt segt, prov i medicin imorgon, ugh..
Annars så ska jag på studiebesök på någon folkhögskola snart, kanske rissne/sumpans! Ska bli najs.
Hoppas verkligen jag kan byta skola så snart som möjligt, är så himla trött på kungsholmens. 
Så nu ska jag bara fokusera på att plugga så mycket som möjligt, få upp betygen lixom.
 
Haha, söt jag är! Har redan börjat använda vinterjackan, horrible!
 
 

Värsta söta tjejen :) Me like!

Lust å snacka lite? :)

Håller med dom där grabbarna!




Kom ihåg mig?