GLAD PÅSK

Glad påsk på er vänner! 
Jag älskar kycklingar och påskmat men allt godis diggar jag inte! Jag som är en riktig godisgris och inte kan äta sånt.. Så istället för ett påskägg så fick jag min älsklingsparfym av mamma igår!
 Förövrigt, vilken trög vecka det har varit, har knappt tränat nånting.. cry
Dels för att gadden har varit så öm, och sen blev jag lite väl bekväm med att inte göra någonting. Fy på mig! Så får det absolut inte bli, I dont like.
Men körde ett ben&rygg pass igår och det gick bra  idag blev det dock vila, varit dåligt trött, knappt kunnat äta. Vad fan händer med mig?! Haha.. Men var med syrran på IKEA idag igen, sen var jag ute och promenerade ett tag här nere vid vattnet när solen tittade fram, det var superskönt! Så fort solen kommer fram så är jag ute på balkongen eller utomhus! Längtar så himla mycket tills det faktiskt är sommar, SÅ MAN FÅR FYLLA ÅR! Och åka utomlands, tihi.
Måste tipsa om dom nya loka smakerna också, Loka Oldschool och Loka Crush! 
Oldschool har glassmaker och Crush har fruktkött. Riktigt goda faktiskt, har haft det som fredagsgodis! smile
Syrran köpte dom till mig idag, så snäll! Har letat efter dom ett tag haha, hittade dom äntligen på Ica Maxi.
 
 
 



Kom ihåg mig?