If you are not willing to take risks, you will never become all that you can be

Vilken dag! Eller kväll iallafall. Körde ett bra pass på gymmet, sen åkte jag och jobbade från 17 - 21:30.
Det var inte så mycket folk så vi stängde tidigt. Måste verkligen säga att jag redan känner mig hemma där, dom är så trevliga och underbara! Såna kollegor man vill ha smile ska jobba fredag kväll&natt så får se hur det är där när det är som mest folk, ska bli kul! Älskar den stressen, haha, och man får vara social och träffa mycket människor!
Imorgon blir det lugnt, skola till 2 sen gymmet och efter det har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Åh juste, beställde hem kreatin idag, så ska testa imorgon! SÅ SPÄNNANDE! Hoppas på en redig pump av det.
Har aldrig testat kreatin innan då jag varit skeptisk och inte gillat tanken om att gå upp 2 kg i vätska haha, men det är ju bara tillfälligt så nu kör jag bara. Uppdaterar mer om det senare!
 
Lilla jag idag efter jobbet! smile
 
 
 



Kom ihåg mig?